Profil Zadavatele - Úřad městského obvodu Slezská Ostrava - NEAKTIVNÍ

velikost písma A A A

ID profilu zadavatele: 60057434
Název profilu zadavatele: Statutární město Ostrava - Městský obvod Slezská Ostrava (http://www.slezska.cz)
profilu zadavatele: 00845451
« Zpět na vypsané VZ

Právní služby v oblasti veřejných zakázek na roky 2017 - 2018

Základní informace

  • Identifikátor zakázky
    P17V00000010
  • Druh VZ
    Služby
  • Stav řízení
    ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
  • Specifikace zadávacího řízení
    zakázka malého rozsahu
  • Dynamický nákupní systém
    Ne
  • Rámcová dohoda
    Ne
  • Zakázka je dělena na části
    Ne
  • Předmět
    Předmět veřejné zakázky zahrnuje:
    1. Poskytování právního poradenství v oblasti veřejného investování, zejména v oblasti zadávání veřejných zakázek.
    2. Poskytování služby administrace zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
  • Předpokládaná hodnota
    500 000,00 Kč bez DPH
  • Datum uveřejnění
    23.2.2017 12:25:36
  • Poslední změna
    6.3.2019 15:43:43, Radek Dlouhý
  • Lhůta pro podání nabídek
    9.3.2017 09:00:00
  • Kontaktní osoba
    Vladana Vojtalová, tel: 599410071, vvojtalova@slezska.cz
  • Další informace
    Příkazník:
    Sdružení Pelikán, Schelle, OTIDEA avz s.r.o. – Poskytování právních služeb v oblasti veřejných zakázek na roky 2017 – 2018, sestávající z:

    (i) Mgr. Martina Pelikána, advokáta, ev. č. ČAK 16539, IČO: 04441206, se sídlem Foltýnova 37, Brno, PSČ 635 00;
    (ii) JUDr. Andrey Pelikánové Schelle, LL.M., MBA, Ph.D., advokátky, ev. č. ČAK 16631, IČO: 04507797, se sídlem Foltýnova 37, Brno, PSČ 635 00 (dříve Černého 48, Brno, PSČ 635 00); a
    (iii) OTIDEA avz s.r.o., IČO: 046 82 378, se sídlem Thámova 681/32, Praha 8 – Karlín, PSČ 186 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 251727, zastoupená Mgr. Kateřinou Koláčkovou, jednatelkou.

    Cena dle smlouvy:
    Za administraci zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení 39 000,- Kč bez DPH
    Za administraci zakázky v otevřeném řízení se uvedená odměna zvyšuje 1,5x, v užším řízení 1,5x, v jednacím řízení s uveřejněním 2,5x, v jednacím řízení bez uveřejnění 1,5x.
    Pokud bude předmět veřejné zakázky rozdělený na části, potom se výše uvedená cena zvyšuje, a to o 1,3% základní sazby za konkrétní řízení, a to za každou část navíc.

    Cena za poskytování právního poradenství 635,- Kč/hod. bez DPH

    Skutečně uhrazená cena za rok 2017 – 45 539,50 Kč bez DPH
    Skutečně uhrazená cena za rok 2017 – 55 102,80 Kč s DPH
    Skutečně uhrazená cena za rok 2018 - 293.260,51 Kč bez DPH
    Skutečně uhrazená cena za rok 2018 - 354.845,21 Kč s DPH

Dokumenty

Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)